środa, 15 października 2014

wycieczka


          30 września i 1 października 2014 r. byliśmy na dwudniowej wycieczce w Kotlinie Kłodzkiej. 
 Uczestniczyło w niej 50 uczniów z klas IV-VI oraz 5 nauczycieli i przewodnik. Wyjechaliśmy spod szkoły około 7 rano. Około 10.00 dojechaliśmy do Złotego Stoku i zaczęliśmy zwiedzać  kopalnię złota "Złoty Stok". Jako pamiątkę stamtąd przywiozłem sobie "lipną" sztabkę złota. Następnie  zwiedzaliśmy park zdrojowy "Lądek Zdrój", w którym były dwa pitne źródełka. Woda, której można było się tam napić była pewnie bardzo zdrowa, ale miała zapach i smak zgniłych jaj. Potem poszliśmy do trzypoziomowej Jaskini Niedźwiedziej, bogatej w stalaktyty i stalagmity. Na tym zakończyliśmy pierwszy dzień zwiedzania i pojechaliśmy do pensjonatu, gdzie zjedliśmy kolację. Wieczorem było jeszcze ognisko, podczas którego świętowaliśmy Dzień Chłopaka i oczywiście piekliśmy kiełbaski. Po ognisku byliśmy bardzo zmęczeni i położyliśmy się spać.
       Następnego dnia rano zjedliśmy śniadanie, po którym pojechaliśmy do Czermny, gdzie zwiedzaliśmy Kaplicę Czaszek. Nie podobało mi się tam. Potem poszliśmy do Narodowego Parku Gór Stołowych. Wspinaliśmy się tam na Strzeliniec Wielki. Jest to góra, która ma 919m. n. p. m.  Po zejściu z góry,  pojechaliśmy do Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Szczególnie zainteresowało mnie to muzeum, ponieważ dowiedziałem się jak kiedyś robiono papier, mogłem nawet sam spróbować go czerpać. Gdy już skończyliśmy, pojechaliśmy coś zjeść do McDonald 's w Kłodzku. Bardzo mi smakowało. Do domu przyjechaliśmy około 20.00. Wycieczka ogólnie podobała mi się, ponieważ było wesoło i mogłem spędzić dużo czasu z kolegami.



Oto mój obrazek Pic Collage.












Oto moja prezentacja slidely





Grzegorz Lech's Slidely by Slidely Slideshow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz